Forsendelsesbetingelser
Har du fundet det perfekte look eller tilbehør på vores hjemmeside? Så vil du selvfølgelig gerne nyde det så hurtigt som muligt! Derfor sørger vi for, at din ordre bliver behandlet og afsendt så hurtigt som muligt.
For at arbejde så bæredygtigt som muligt og kunne tilbyde fair priser på vores produkter, har vi valgt at pakke varer i visse mængder. Når vi når vores minimumsgrænse, bliver alle vores ordrer afsendt på én gang af vores leverandør. Vi håber, at du forstår dette og vil hjælpe os med at skabe en bedre og sundere verden!
Den gennemsnitlige leveringstid er angivet nedenfor:
- Behandlingstid (1-5 arbejdsdage)
Når du har afgivet en ordre, forlader den normalt vores leverandørs lager til transportøren den følgende arbejdsdag. Behandlingstiden består af:
- Ordrebekræftelse
- Justeringer
- Kvalitetskontrol
- Pakning - Leveringstid (afhængig af destinationen 7-9 arbejdsdage)
Når din ordre er behandlet, bliver den afsendt, og det tager i gennemsnit 7-9 arbejdsdage, før den bliver leveret.
Forventet samlet leveringstid (skøn):
Danmark 8-14 arbejdsdage* (standard levering)
* Alle ovenstående leveringstider er eksklusive told og eventuelle tilhørende forsinkelser. Forsinkelser kan opstå i perioder med øget efterspørgsel, såsom jul, Black Friday eller lignende specielle tilbud.
Hvis du har afgivet en ordre hos os, kan du nemt se, hvornår din pakke forventes at blive leveret efter behandling. Du modtager en personlig sporingskode pr. e-mail, som du kan bruge til at spore din ordre via vores spæringspartner-app. Klik på vores sporingsapp for at spore din pakke.
Hvis du vil være sikker på, at din ordre bliver afsendt i dag, kan du altid kontakte os pr. e-mail eller via vores kontaktformular. Vores serviceteam står til rådighed 24/7 og hjælper dig gerne med at træffe det rigtige valg.
Altid gratis levering
Vi dækker omkostningerne ved forsendelsen. Enhver ordre leveres GRATIS til din adresse. Der er ikke noget minimumsordrebeløb.
Mistet pakke?
I tilfælde af at en pakke er gået tabt eller ikke er blevet leveret på grund af logistiske årsager, vil vi altid sende en ny pakke, før vi anvender vores refusions- og returpolitik.
Importafgifter
I nogle tilfælde kan tolden foretage en kontrol af pakken, der leveres til dig. Desværre blev lovgivningen ændret pr. 1. juli 2021, og vi har ingen indflydelse på dette. I enkelte tilfælde kan tolden muligvis opkræve et mindre beløb i importafgifter. Dette sker dog ikke i 99% af tilfældene. Hvis der alligevel opkræves toldafgifter? Så kontakt os venligst.
Levering ved ikke-hjemmelevering eller på postkontoret
Hvis en pakke leveres til døren eller afleveres på et posthus, har hansen Butik dækket omkostningerne til levering af pakken. Hvis pakken ikke modtages eller ikke afhentes på posthuset, returneres den automatisk til leverandøren, og vi er berettiget til at trække 100 kr. fra beløbet.
Hvorfor virker sporingen af min ordre ikke?
I nogle tilfælde har transportfirmaet brug for 1-2 arbejdsdage for at opdatere pakkenes placering. Vi beder om forståelse og tålmodighed i disse tilfælde.
For yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os.
Handelsnavn: hansen Butik
E-mail: info@hansenbutik.dk